godmorgon godmorgon!

Puuuh! vilken helg!
Igår vart de ju jobba lite här hemma, vi hade husvisning :)
Pappa jobbar ju på ett företag som säljer hus, och då får vi visa upp vårt hos ibland så folk får inspiration och köper hus av honom ;)
Sen var det kalas för mor min, var mys! Super god mat hade hon gjort! :)
Sen åkte jag iväg till stallet, pyssla om garbo lite! :)
Nu har jag nyss gjort mig i ordning, hade utsläppet i morse, aldrig får man sova ut :(
haft fullt upp denna morgon också.. Vaknade förresten med huvudvärk... Samt ont i tänderna. Så de är nog där problemet sitter, jag bitter  ihop tänderna när jag sover.. Stress och mycket på gång anser mamma vara orsaken.. Suck! Får börja sova med M varje natt, för då ligger jag inte och spänner mig så jag får huvudvärk :P Snart är de ju lov, så får hoppas att jag kan vila upp mig då :)
Min frukost var toppen förresten, ett glas jucie, ett glas med c-vitamin, ett gla smed treo och kaffe! Så är lite små speedad, men huvudvärken är iafl snart borta! :)
Snart blir det skolan en svänga, två lektioner idag bara, gott! Efter det kilar jag iväg till Ljungskile och tar hand om kidsen! Och efter det blir det stallet igen :)
Flätor dagen i ära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0