fullfart!

Hade ingen sista lektion, så jag och kajsa åkte hem till mig och käka, ovanligt va? ;)
Hon åt sallad och jag toast! Mmmmm!
Nu har hon åkt och jag är i fullfart med att städa :) Smyg använder den där Ab tonicen, hihi (a)
Ska snart bege mig till farmor och sedan en svänga till törp, behöver ju ha skor till balen! :D

Ikväll blir det plugg, ska göra klart dom fyra talen jag har kvar på veckans planering i matteb, och sen samhälls uppgifterna, det borde jag klara, och självklart läsa 20 sidor i boken ;)

Vad ska man ha på sig på självaste studenten?! Vill ha en söt vit klänning, och vet typ exakt hur jag vill att den ska se ut, gäller att hitta en sån bara :) Kanske inte de lättaste :)

Men de löser sig nog ;)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0