fridaay!

Nyss vakna jag och Kajsa, hon står med lock tången i högst hugg och jag har redan plattat klart håret, samt nästan sminkat mig färdigt ;)
Snart ska vi gå ner och käka frulle, Mmmm!!

Jag sover tydligen väldigt tyst fick jag veta, stackars Kajsa har tydligen vaknat flera ggr i natt och typ inte kunnat andas, så har hon lyssnat på mig, och trott att jag inte låg breve, för jag andades så tyst x)

Så kan det va, vaknade med värsting huvudvärken idag också -.- Lite segt! Men what to do? Ta en tablett och hoppas de blir bättre :)

Idag är det ju prov som står på schemat och sen ska vi på teater, KUL!? neeej! Ingen simmning iafl, ganska gott! :)

I eftermiddag åker jag till Ljungskile, ska bli riktigt skoj faktiskt :)

Saknar M, fruktansväääärt mycket! :( <3
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0