fredag nästa!

Denna veckan har verkligen gått grymt fort, imorgon är det redan fredag! :)
Idag ska jag träffa söta amanda johansson, ska bli jätte kul :)

Råkade försova mig idag, hade tänkt att göra det lite.. Men nu gjorde jag de verkligen, tur att M ringde, annars hade jag nog fortfarande legat och sovit :) Drömde mardröm i natt, usch de är inte kul alls! Gör det inte lika ofta nu, men ibland kmr de tillbaka! :(

Äckligt väder ute, kanske kanske borde ta bilen idag... Hade ju vart ganska gött! Om de finns parkering vill säga, men de tror jag allt?

Imrn ska jag till ljungskile igen, och passa barn :) Sen på natten kanske M kmr till mig, hade vart vääldigt mys :) Men beror ju på när jag slutar oså :) Blir iafl mys/plugg helg med Bourne filmerna? Stavning!?

Nej nu ska sminket på,
blir inga bilder idag, är depp dag lix!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0