FLUM!

Nu har jag haft ngr roliga timmar med min kära mor och far!
Kolla vad vi har åstakommit!











Coolt lr hur ;)

Vi blev lite "beroende" tror jag, så pappa ska beställa hem mer imrn :P haha, vi ska ha på ena väggen precis vid ingången också ;)

Har iafl haft kul med min mammi och pappi, käkade god mat och flummade sönder, pratade mycket om studenten! :) Wiiie! Känns som om de är så nära nu ! :) Verkligen jätte jätte spännande!

Är så glá att jag har min mamma och pappa, dom får mig alltid på toppen humör när man är lite nere :) Visst att jag och mammi kan gå varandra på nerverna ibland, men när det väl kommer till kritan är hon världens bästa mamma! :)

Måste bara berätta en sak också,

Kajsa & Moa tidigare idag i Moas kök.

Moa - Kajsa kom och kolla, vad har hänt med tagentbordet?! Knapparna fastnar ju?
Kajsa - Ojdå, måste vara nån som spillt ngt! Lukta, det luktar sur mjölk!
Moa - Det är säkert mamma! Men jag lovar, jag kommer få skulden, jag är ju ensam barn!

Mamma & Moa i köket några timmar senare.

Moa - Mamma har du spillt ngt på tagentbordet?
Mamma - VA?! Nej varför tror du det?
Moa - För de är sönder, kolla! ( demosterar dom nedtryckta tagenterna )
Mamma - ah nej jag vet inte

Mamma, pappa & Moa i köket ytterligare några timmar senare.

Pappa - MEN MOA!?! Vad har du gjort med tagentbordet?!?
Moa - MEN! Jag har inte gjort ngt! Luktar som mjölk!
Pappa - Det är säkert du Moa!
Moa - Nej jag lovar, mamma hade de sist!
Pappa - Hon kanske har spillt något då
Moa - Nej hon sa att hon inte visste vad som hänt
Mamma - jo, eeh.. Det är jag...
Pappa - VA!?
Mamma - ah, eh.. råkade spilla lite mjölk igår.. Men jag har aldrig gjort sönder ngt annat!

Moa ligger på golvet och skrattar sönder, kissnar NÄSTAN ner sig.
Pappa skakar på huvudet och försöker skölja ur tagentbordet x)
Mamma står och försöker förklara sig...

hahaha..

DET var kul!!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0