*

Sitter och börjar bli lite irriterad... Vet inte riktigt varför men bara arg, känt så ofta nu för tiden?
Har lust att lägga mig ner på golvet och skrika och sparka som en barnunge?
Student livet ska ju tydligen vara den roliga, lätta delen av sitt liv? Jaha? Vart fan är det lätta någonstans?!
Jag ser då åtminstone inget lätt här! Jag är bara trött och arg hela tiden.. Nej nu överdriver jag en smula, men nästan så är det. Va fan ska jag göra efter studenten!??! Det vet jag ju egentligen... Men ändå? Om jag inte får ngt jobb då? Vad händer då? Jag som vill flytta hem ifrån snart, eller snart och snart... typ nu!
Funkar inte om man inte har ett riktigt jobb liksom... Inte om man har häst iafl...
Åh, är så trött på att drömma mardrömmar, är trött på att se helt förjävlig ut i ansiktet så man får ha flera ton smink i fejjan för att man ska kunna visa sig ute! Liten överdrift igen kanske...

Nej men vad är det här? Vad gnäller jag ens om? Jag  har allt man kan önska sig egentligen? Jag har en snäll mamma och pappa som gör allt för mig, har helt underbara vänner som ställer upp när som helst, den goaste pojkvännen på denna jord, jag går en linje på gymnasiet som jag faktiskt tycker är kul och intressant? + att snart tar jag studenten, hur kul är inte det liksom? Jag har körkort och bil så jag kan ta mig nästan vart jag vill när jag vill, jag har lite små jobb så jag betalar det mesta för mig själv och hästen, jag har ju faktiskt häst, och hur många drömmer inte om det då? Nej, så varför gnäller jag? Varför drömmer jag äckliga hemska drömmar? Det är faktiskt inte så himla rockigt! Ni som orkat läsa ända hit ner, jag får be om ursäkt till er, men detta är ju min blogg, så den är till för att jag ska kunna gnälla sönder här om det är det jag vill!
Nej nu åker jag till skolan... Verkar bara bli typ 50 minuter försen, faktiskt bra moa!
Halsen är faktiskt helt okej nu, har skrikit (sjungt) igång den lite! :) Ikväll kommer ett videoinlägg, bara så ni vet!
ciao


lite trött kanske...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men tell me about it! haha :)



Ah'key. Jag är 17 och bor i Umeå:)

2010-03-31 @ 11:54:08
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0