;)

Nyligen hemkommen från Brastad, var kul :) Såg klart på första Bourne filmen, och börja på den andra :P Sen innan jag åkte hem hann jag faktiskt ta en promenix med Kajsa, som var hos sin pojk :P Alltid kul att träffas gumman! :)
Jag och Kajsa har nog umgåtts en hel del nu på sistone, vi tar efter varandra har jag tänkt på :P Typ pratar likadant oså :) Gulligt va?
Idag är M och hans band med i tidningen, nice! ;) Dom spelar ju ikväll, men jag ska hör och häpna inte gå och lyssna, ska röja upp ordentligt på rummet och sen så har jag lite plugg som väntar -.- Men nöjer mig med att han kmr till mig på kvällen :)!
I morgon ska jag till torp! :D Modevisning ju för er som  missat det, klockan 13,00 i fritidshuset, så kom och kolla vettja! ;) Sen äre jobb som står på schemat, ska passa kidsen! ;) Och om jag hinner blire en kort svänga till cheers, lite party med brudarna från modevisningen! :)
Stor städning på G, ska nämligen ha lite folk här på söndagen, så nu ska det städas ordentligt!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0