:)

Kvällen gick jätte bra igår, riktigt kul faktiskt :) Men minstingen var lite ledsen, men annars flöt allt på bra :)
I morse släppte jag ut hästarna och gjorde i ordning oså där :) Nu sitter jag ny duschad med, hmm vad blire min tredje kopp kaffe? Börja samla vuxen poäng som bare den nu, igår gjorde jag en budget :O ! En budget gott folk! Över hur min ekonomi kmr se ut fram till studenten, men jag måste gjort ngt fel, för om den stämmer kan jag slösa faan nu :O Och de kan omöjligt gå ihop... Hmm.. Bäst att hålla i pengarna :)

Nu ska jag röja upp lite på mitt rum, ovanligt va? Känns som om de är de enda jag gör, städa städa städa :) Tur att jag kan tycka de är lite kul att städa, ibland iafl :) Idag är en sån dag också! :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0