*

Mys dag än så länge :)
Släppte ut hästarna i morse, måste vart rekord 8 minuter tog det ^^
Sen plocka jag upp kajsa,kajsa och martina på kampen,
matten gick åt helvete idag, jag var som kajsa sa" du är så trög idag moa"
haha, något måste de har varit med mig iafl, glömde hur man skulle göra redan innan nästa tal, så ingen bra matte dag idag :) Men efter de åkte kajsa och kajsa och jag hem och gjorde pancakes, gottit! Mårten åt dock bara sin äckliga shake!

Sen hade vi svenska lektion och nu sitter jag här, kollar på Beverly Hills 90210, absolut bästa serien som någonsin gjorts! Tror jag sett alla avsnitt en cirka hundra ggr, men det är ändå alltid lika bra :)

Imorgon är de studiedag, men jag har tusen grejer jag måste göra, men det roligaste lär ju bli att plocka upp sötnosarna från dagis, var längesen nu! :(

nej nu ska jag måla naglarna och sen blire en svänga ner till stan
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0