:)

Passa lill killen var super mys, han är väl 3 år till sommarn tror jag, och han kan redan artist namn :O Alltså, vi lyssna på radion, Bandit då såklart och så kom en låt med mustasch, och då sa han de bara mustasch. Jag bara va!?  Grymt lr hur? Killen är hårdrockare redan :) Detta hände alltså inte en gång utan ett flertal ggr :P

Efter de åkte jag ner till BellaMare och beställde en inbakad sallad, vet ni hur gott de är? Helt underbart! Alltid lika kul att åka till BellaMare, dom blir så glada av att se en :)
Sen körde jag bilen vidare till stallet, pyssla runt där ett tag, och så ringde faktiskt en tjej som ska komma och kolla på garbo, hon ska antagligen hjälpa mig några dagar i veckan med garbo, hoppas hoppas!
Får hålla tummarna för att hon faller för garbo som jag gjorde :) Hade vart så gott med lite avlastning just nu!
Känner mig som en bortskämd snorunge när jag säger så. Hur många tjejer & killar drömmer inte om att få en egen häst, eller ens chansen att få syssla med hästar... Och här är jag, har allt man kan drömma om, och jag vill inte ha det? Men de är så de kan vara, så enkelt är det.



Nu har jag pluggat, nästan klar med allt, skönt! :)
Nu ska jag sjunga lite, lalala!
ciao

Kommentarer
Postat av: amanda

ne de klart blond får de nog bli!:)<3

2010-03-14 @ 21:20:40
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0