*


Så här såg man ut idag, lite väl kallt! Tänkte gå till och från skolan, men sluta med att jag åkte med pappa till skolan och efter skolan tog jag bussen! Men jag höll faktiskt på att förfrysa :)

Efter de hade jag ett trevligt brev i brevlådan! Mer berättar jag inte! :P
Åkte sen till stallet och det var faktiskt helt okej idag.

Nu sitter jag och camar med kajsabajsa, vi visar varandra vad vi kan göra med våra fötter, hennes fot kan se helt mongo ut! :D Galet jag vet! Hon skickar en fylle film också, tar as lång tid för den är jätte stor, men jag bara måste ha den :)!!

Nu ska jag läsa lite mer i boken, sen ska jag lägga ut en video. Och den vill ni inte missa, tro mig gillar ni bröst så kommer ni gilla videon! ;)

ciao

Kommentarer
Postat av: sanni&jelic

söt du va :)

- kan du hjälpa mig på mitt senaste inlägg vilken bild jag ska ta till headern är du snäll hihi x)

2010-03-14 @ 00:55:53
URL: http://sistersjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0