*

Sitter här framför skärmen och tänkte, yes ikväll är de greys! Men sen fall de mig att jusste, fortfarande tisdag! jag och dagar alltså...

Ska snart kila ner en svänga till stan tänkte jag, se om man hittar ngt roligt :)
Brukar ju bli att man gör det, men idag har jag ju som sagt no money, så blir att fönster shoppa i det fina vädret till pandi har gått klart skolan :)

Jag och Kajsa gjorde sallad förut, mm säger jag bara! Kyckling sallad!
Lyckades dock inte koka ris idag, brände fast allt? Hur lyckas man bränna ris? De är ju ngt som i stor sett ska sköta sig själv? Lr har jag fel?

Aja andra gången lyckades vi iafl, nästan.. Var nog inte helt klart men de gick ner i magen iafl :)

Sen måste bara berätta, hade ju matte b imorse, kajsa kom inte hon försov sig, så satt med min classmate Ida istället, vi var ju inte på samma tal, så jag fick ju jobba "själv" och vet ni? JAG FATTADE!! Svårare att inse de när man jobbar med ngn, men denna lektion flöt på som bara den, var inte alls trött i hövet efter två timmar.. Måste pinsamt erkänna att jag kände för att plugga mer? Så idag var matten rolig, hoppas den forsätter vara det :)

Höj volymen och sjung med denna, de gör jag iafl! :) Bara min "lilla blå" och ett par solbrillor som fattas!

ciao


Kommentarer
Postat av: Milla

Bra låt!!

2010-03-10 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0