*

Bra dag idag :)
Åkte en svänga till törp med no money, och gjorde en hemlig sak! Mycket hemligt, beställde en sak iafl :) Visst blir ni nyfikna? :)

Sen drog jag vidare till stallet gjorde i ordning där och greja lite, sen tog jag in pollarna, gick förvånarstsvärt bra faktiskt, inget krångel alls :)

Efter de rulla jag vidare in till stan för att städa pappas kontor, det gick också bra, tog lång tid? En timme typ, brukar gå mycke snabbare... Iafl nu har jag kommit hem nydushad ätit kvällsmat och snart redo för sängen :) Tänkte lägga mig och läsa på den där boken vi har i läxa, lika bra att börja innan de verkligen är försent.. Vi ska ju trots allt skriva en recension..

Kikade in på en av mina bloggläsares blogg och hon hade lagt upp en rolig låt, bara måste lägga upp den här, så varesegoda!



Jag nöjer väl mig här och säger godnatt!
ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

sv. aa det hade varit riktigt roligt :)

2010-03-08 @ 21:08:31
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: agnes

Heej



Kolla gärna in min blogg!

Ge mig oxå en kommentar vad

du tkr om den! (:

2010-03-08 @ 21:54:18
URL: http://agneseklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0