*

Huvudvärk idag igen, inge vidare de här!
Sitter nu med kaffét framför mig och håller på att göra mig i ordning,
ska till ungdomsmottagningen om en stund, spännande :) haha..

Sen ska lilla Kajsa och jag göra panncakes hos maj :) Undra hur de kmr smaka? ;) Blir nog bra, fast hade vart bättre om M vart här, dom är godast!

Kan informera att min sötnos ligger ute på annons nu, räknar inte med att få sålt hon fort, utan dyker rätt person inte upp, så behåller jag henne. Men finns de nån som tänker på samma sätt som jag där ute, kommer hon ha de minst lika bra där som hos mig.

I eftermiddag blir de matte b igen, gäller att jobba på ordentligt, har ju ett visst antal tal vi måste jobba varje vecka, gäller att inte hamna efter! :)

Sen ska jag ta mig en tripp till stallet, tänkte se om de går att rida en svänga :) Lite små sugen idag faktiskt :)
Var ju tänkt att jag skulle ta mig till tanumshede idag, men jag orkar inte köra så lång, hehe.. 

På kvällen kanske, med stor betoning på kanske, söker jag upp ett gym och köper ett sånt där gymkort.. Men kanske gott folk!





älskar älskar älskar denna låten!

Bilder kmr sen,
ciao


Kommentarer
Postat av: Andrea

Memories! Den är grymt skön, håller med dig :)

2010-03-08 @ 17:23:20
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0