- sry dålig update!

Saknar min M redan, detta är sjukt! Hatar att plugg alltid ska förstöra :(
Vi var på bio igår, green zone, en helt ok film, för att vara action.. Jag brukar antingen somna lr sitta och smsa mig igenom action filmer, men det fick faktiskt bra igår :) Ville liksom se slutet, så de är väl ett bra betyg? :)
Idag har vi bara tatt de lugnt, en svänga till torp blev de ju, och biltema såklart! :P

Imrn blire jobb jobb jobb, nej men ska passa en liten söt pöjk några timmar imrn, och samtidigt passa på att ta svängen förbi sandra i ljungskile och köpa lite foder till garbo. & sen blire vidare till stallet, ska faktiskt RIDA imrn, vägarna har börjat bli bättre nu, och de är inte snällt emot henne om hon bara får stå.

Efter de blire hem och plugga, suck! Ska försöka hinna med att svänga förbi matte, behöver använda photo shop till en läxa i skolan, och det har inte jag, men han har ;)

Nästa vecka äre prov på fredag, i ett ämne jag inte fattar ett skit i!? Men jag vill verkligen ha bra betyg i den kursen, känns som om de skulle vara ett enkelt ämne liksom..

Nej nu äre lördag kväll, sluta tänk på plugg moa!
Ska mojja ihop en skiva jag kan ha i bilen :)
ciao


bilder jag tog för ett tag sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0