yey! You made my day!

Hade nyss en säljare här, och gu dom är alltid så oerhört trevliga!
Detta var en äldre herre, och jag eftersom jag är ny fick dra hela historien. Vet inte om ni har hört den?
Men här kommer den: (gaaaaaaaanska lugnt på jobbet också förstår ni )

Jo, det börja med att vi skulle en sväng till överby, kikar in en sväng här på Gott och blandat eftersom jag känner ägaren. Visar sig att en tjej nyss slutat, så yey jag halkar in på ett bananskal :) Trevlig historia va? :p

Sen frågade han mig om vad jag hade för planer?

Kändes skönt när jag kunde berätta:

Jo jag ska plugga nu en termin på vuxenutbildningen, och sedan söka in till polishögskolan om ett år,
har ett år på mig att komma i form och träna sten hårt. Sen när jag väl kommer in, vilket jag hoppas bli snart, så studerar jag där i två år, sedan följer ett år som lärning, man är med "ute". Sen kör jag fem år som patrullerande polis och sedan hoppas jag nå mitt slut mål som ridande polis.


Hans kommentar var WOW! Vad häftigt med en tjej som vet precis vad det är hon vill!
Han gick här ifrån och såg en aningen imponerad ut.
Känns gött att inspirera folk och att ge någon en wow upplevese. Tyvärr ger mig mina planer inte det än. Hoppas dom gör det när jag når målen, när jag är där. Inte om jag är där, utan när jag är där. Jag skall dit. Jag ska lyckas. Om det så banne mej ska ta lång tid, så ska jag dit. Jag bara ska.  Jag står i en butik nu, men det är bara början. Målet är ganska långt bort, men jag tror resan dit kommer vara både rolig och lärorik. Så ska passa på att njuta under tiden också, och inte vara så blind så att man missar att njuta av ögonblicket...


Okej nog med det där egobooster talket, eller vad ni nu vill kalla det.
Om två timmar slutar jag, och då ska jag banne mej åka och hångla upp min extremt sexiga pojkvän!

( Ska försöka ha en lite kaxig attityd numera, blir lättare att kunna hantera vissa saker då, därför mitt val av ord )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0