Vart tog aptiten vägen?

Jag skulle äta rätt, med det menas att man ska äta något...
Jag har ingen aptit och jag undrar vad som händer med mig?!

Har förresten skapat en ny blogg, men har lite hard feelings med att lämna den här bloggen...
Vi har ända hållt ihop i ett halv år nu, men kanske bäst att klippa navelsträngen till mitt tidigare liv och
gå in för det till 1000 med mitt nya?

Jag ska leka lite med nya bloggen imrn när jag är hemma och kan lägga in bilder osådär så får vi se vilken jag tycker är finast och roligast att jobba med. För närvarande tycker jag min blogg känns mesig och töntig, inte designen eller så utan jag bara känner det...

Barnen sover, och jag ska försöka äta en macka... Sen blire tv tittning!

Natt natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0