tur i oturen

Hade en jätte mysig dag med älskling igår, eller ah först pajja min bil så vi fick åka upp och lämna den i trollhättan och nu är en ny bil aktuellt igen, tänker inte ha en sån skit bil!!! Efter det åkte vi till Hunnebo, där vi gick runt lite käkade glass, jätte mysigt :) Sen bar det vidare emot Smögen, där shopping stod på listan, Men jag hittade inget, ingen påse fick alltså följa med mig hem, detta är typ rekord ska ni veta!
Sen åkte vi hem och vuxet nog drck lite vin och kollade på en kass film :)
Är min jobb dag idag, men är ledig, puuh så skönt! Så nu ska jag snart plocka upp  mormor så ska vi åka till Häxan och få oss lite massage och knäcka till oss lite ;) Lovar att jag är skev som ett S och att jag är stel & kan lova att hon kommer kommentera min matvanor, hon ser sånt! Galet!
Fast först ska jag krypa ner hos Mackan en liten stund till, bara passa på att morgon mysa!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0