titta titta!

Slutat jobbet, träffat jossposs, shoppat, hälsat på hästen min.

Hunnit med ganska mycket sen klockan två, vad kul att se Josefine igen,
den tjejen är ju absolut värd det bästa av de bästa alltså, ibland kan jag inte förstå
hur folk tänker...
Men nog om det, Josefine är min bästa, that't it.
Nu väntar jag på Mackan, som förhoppningsvis kommer när som helst, ska visa upp vad jag shoppat idag då :D
Det blev,
Ett linne
En svart genomskinlig blus
En svart lång ärmad tröja som är kort
och en kavalj liknade sak i momullstyg med lite nitar och kedjor på :)
Allt ifrån Vero Moda
Så ja, nöjd är jag :) Hade lite ångest först men nej inte nu längre :)
Måste dock åka och köpa galgar imrn, och något mer att lägga kläder i, min garderob börjar bli full...

Ska se om jag får med Marcus på bio ikväll, wish me good luck,
pussssss

Kommentarer
Postat av: jennifer

antar du syftar på mig?

2010-07-04 @ 20:57:47
Postat av: Anonym

Man vill ju se vad du handlat också!! ;)

2010-07-05 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0