Så där ska de se ut!

Igår kväll kom mackan och fredrik förbi och lämnade lite grejer, så jag fick allt pussa på min prins på vår dag :) Dom skulle bara svänga in med grejerna sa han (dom stanna i 40 minuter) :P


I morse kom mamma in och försäkte väcka mig, vi skulle ut och gå.. Ja jag kommer sa jag och somna vackert om.. Jag hade ställt klockan med och när den ringde tyckte jag att det bästa alternativet var att stänga av den och somna om igen :) En kvart senare kommer mamma in, jag med mitt vackra morgon humör fräser att ja jag kommer!!! Mamma kolla snopet på mig och svarar, nej jag kan gå själv, om du inte vill med? Då tänkte jag, nej va fan moa! Polis vare ju! Så jag studdsa ur sängen (bokstavligt talat) och iväg var vi, 1 och en halv timmes powerwalk blev det! Härligt härligt! Sen när jag kom hem fortsatte jag med nyttigheterna, tog riktigt grov bröd ( som jag själv köpt! ) med groddar på och massa vatten :) !! Dock har jag hällt i mig tre koppar kaffe nu, men va fan! Ingen är ju perfekt eller hur? ;)

Blev förresten inget cyklande till stallet igår, hade en riktigt tuff dag på jobbet, så det får antagligen bli imorgon, ska försöka med det iafl :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det någon lätt lunch och sen vidare mot Ljungskile för barnpassning, föräldrarna ska på Pink, vilken lyx :D
Förresten, nämnt att jag har världens bästa pojkvän? Det har jag iafl :) !! <3
Bloggar mer ikväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0