Så då ska vi se här!

bad update, sorry for that!
Orsak - Marcus
Igår kväll gick jag och Mackan på bio, vet ni hur bra filmen var eller? Eclipse då såklart & mmm den var riktigt bra ;)
Så blev en ganska sen kväll igår och nu är vi nyss klara med dagens uppdrag.
Vi åkte till ikea

Jag älskar ikea, riktigt älskar det. Billigt och bra.
Förjävligt att skruva ihop bara.
Men jag tänkte så här va, att om jag köper en ny garderob och en byrå nu
så ah, då har jag ju det när jag flytta hem ifrån, även fast garderoben är för stor för mitt rum och den egentligen är ganska klumpig så är det ju en investering i mitt och mackans framtida boende :)
Sen blev det annat också,
kuddar, sängkläder, lådor m.m.
Lite smått och gott med andra ord, det är ju bra tycker jag :D
Lika bra att shoppa loss när man har pengar eller? Har ju inför skaffat mig ett sparkonto nu, eller ah jag hade ett som jag tömde, men som nu har massa pengar i sig igen ;) Vuxen poäng!
Så nu har Mackan slitit som ett djur för att få ihop den här grymma garderoben ;)
Bra blev det, gullig är han, min marcus!
Nu ska vi äta grönsaker och dip (skar mig på kniven)  just so you know, och kolla på Farsan :P
Så hare bra allesammans! Nu ska jag mysa med min älsk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0