Påsar under ögen = ingen hit!

Här kommer den mörka sanningen...
Jag har inte tränat. Jag har inte varit ute och svettat röven av mig.
Ikväll är det utgång, men imorgon. Då jävlar. Då ska svetten fanimej rinna.
Så det så.
Jag är trött Marcus och jag låg uppe och snacka till halv fyra i natt, det är så fruktansvärt mysigt, och vi fick sagt väldigt kloka saker :) Dock var jag kanske lite väl seg i morse, snooza ett x antal ggr.. Men sen fick Marcus allt tvingat upp mig ur sängen.. Det enda jag låg och tänkte på var att jag har inge kaffe, jag har inge kaffe!!
Tror Marcus förstod att för att jag skulle komma ända fram till jobbet utan att kört av vägen behöver jag kaffe!
Så medan jag sminkade mig hade han letat fram neskaffe, inte alls lika gott. Men kaffe, det var ändå kaffe! Så det hade han fixat & dukat fram min frulle som numera är samma varje morgon eftersom min aptit på morgonen är = 0 så är allt jag får i mig en Aktiva.. Sen hade han även slängt in min tvätt i torktummlarn, visst är han allt bra söt han? ;)
Efter det vart väl inte min morgon någon hit direkt.. Efter jag lämnat Mackan på kampen även strosat runt på pressbyrån en stund och sätter mig i bilen och kör ut på motorleden kommer jag på, helvete jävla fan bläääääää! Jag hade glömt nycklarna... Men det är ändå lugnt tänkte jag en kort sekund, bara att svänga hem och hämta dom. Men vänta lite.. Marcus har mina nycklar! & ja han sitter på bussen på väg till Brastad, helvete jävla fan blääääääää! I panik ringer jag honom och ja dom har börjat åka.. Så fick vackert snabba på lite grann och komma ikapp bussen vilket jag gjorde efter tunnlarna.. Puuh, sen snabbt hem igen och hämta nycklarna.. Så blev lite små stressad..
Jag hann iafl med allt jag skulle innan jobbet på mindre än en halv timme + att jag städat m.m. nu så det var ganska lugnt ändå :)

Ikväll blire utgång så det skriker om det! :) Ska bli mys att förfesta lite med kära vänner :) & jag och mackan ska gå ut och dricka ihop! Ska bli ytterst spännande ;)
Nej nu ska jag se över butiken en svänga,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0