Ni ville se bilder !




Sådär ja! :D Lite bilder på de jag köpt nu de senaste, men gav upp för blev så dålig kvalité och det blev dåligt ljus.

Men här nedan för är en påse full med godsaker!
Som jag dock tröttnat på, också en parfym är med här :)

Jag ska dock inte lotta ut dem eftersom det är mycket nya kläder, men jag tänkte sälja dom. Så följ bloggen, så får ni bilder och pris denna veckan ;) Kommer lägga ut annonser på blocket, tradera m.m.



Nu blire mys med min älsk, imorgon jobbar jag och han åker hem :(
NATT!

Kommentarer
Postat av: Din kusin vitamin^^

Åhhh den tröjan som ligger längst upp i den högen gillar jag:) hint, hint^^. Ses på lördag:)

Puss

2010-07-08 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0