naj naj!

Kvällen igår vart helt OK. Inge mer.
Trevligt sällskap här hemma och det var det bästa på hela kvällen, vi satt och myste här :)
Sen bestämde vi oss för att ta oss ner till fjorden, taxin kom och vi hade fortfarande en ganska positiv inställning till det hela. Men inne på festival området, ja det sög!
Men vi fick iafl träffa idol Calle, ganska trevlig prick faktiskt, men han blev nog trött på mig, för jag pratade bara om Jackie Ferm, sägs ju att dom haft en romans eller nått ;) Och jag är grymt imponerad av henne ;)
Bilder på oss och Calle kommer

Efter jobbet igår förresten så hade min älskling lagat mat åt mig, förberett kaffe & tatt disken, tvätten, handlat fixat om ljudet på mitt rum, så har grymma högtalare till datorn nu. Ja, han var ju bara för söt eller hur? ;) & nu är han iväg och köper pizza åt oss, han är bara bäst! Min marcus <3

Kommentarer
Postat av: sandra

ska titta på film nu! vi hörs :)

2010-07-30 @ 23:32:53
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; woow! verkligen tack att du gav mig den underbara komplimangen :') det är jag som har gjort headern , designen , ja ALLT på min blogg är gjort av mig :)

2010-07-31 @ 20:27:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0