morn morn'

Är på jobbet nu, vart här sen strax innan nio, kände att jag behövde börja tidigt idag för att få städat ordentligt & den hann jag med, skönt!
Har dock varit sugen på¨coca cola hela morgonen, men släckte törsten med en loka med smultron smak istället :)
Mycket bra! Mitt problem just nu är min lunch, jag vet inte vad jag ska äta. Har inte med mig något heller "/ & Vill gärna inte slänga i mig en korv :( Ska se hur jag löser det här, blir väl antagligen en korv med bröd om ingen jag känner dyker upp och kan köpa en dagens åt mig på Briggen ;)
Laddar inför ikväll då jag ska cykla enligt eniro 8,5 km och sen tillbaka då :) Lever jag sen så kan jag vara stolt iafl :) Jag sökte till sunningen, men har ju inte dirket någon adress där Garbo är, men ah på ett ungefär iafl :) I mitt huvud känns det inte som om det ska vara så långt? Kommer nog gå bra :)
Ganska lugnt på jobbet, väntar på att de nya vecko tidningarna skall komma :)

& nu har det gått ännu en månad, fem månader med min Marcus idag. Kan inte riktigt förstå hur jag klarat mig utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0