Jag typ dör?!

Vilken dag jag har haft...
Älskar mitt jobb de gör jag, men ibland alltså..
Hade en kund idag som flirta oavbrutet hela tiden, med mig och alla kvinnor i hans närhet.
Var en aning påfrestande då han var som min pappa till åldern gånger två typ..
Sen hade jag en som skällde på mig, ja vet ni varför? Jo för priserna var för höga?
Försökte förklara för honom att det är ett köpcentrum och då började han jämföra med ngt annat, ja sur var han iafl..

Sen har jag mysiga stam kunder som dyker upp, alltid lika kul ;)
Sen precis innan stängning, närmare två minuter innan stängning kommer de fram ett gäng killar, ah jag ska ha glass säger det ena, okej vad för glass frågar jag? Vad får jag för svar? Jo, vilken som helst, en glass ifrån dig bara, den andre fortsätter helst en glass med dig på, den tredje ger sig in i konversationen medan jag börjar göra i ordning en glass, och frågar om jag är singel, jag säger nej och han frågar igen, typ fem ggr... Hinner servera två glassar innan dom andra inte vill ha, för jag var ändå inte singel.. men kille nr tre ger sig inte, han vill ha mitt nr och propsar på att få det, jag svarar självklart nej nej och åter nej.. Tycker att han borde ge sig, gör han de? Nej! Men du slutar ju snart, om två minuter. Jag kan vänta på dig utanför? Nej tack! Sa jag, väldigt väldigt bestämt... Är du säker. Shit killen borde kunna lära sig att ta ett nej. Ja jag är säker svarar jag och tillsist går han...
Ibland undrar jag vart världen är på väg...
Fick iafl en komplimang av en kille att jag var smal idag, det är ju alltid roligt att höra :)

Nej natti natti, over and out
jag slockarn nu
fyfan vad trött jag är
imorgon äre jobb som gäller
usch, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0