Hur orkar man?

Igår på jobbet var dagen hur lång som helst, den tog aldrig slut...
När det väl gjorde det åkte jag och mötte upp Sandra, vi kollade på ett stall. Det var jätte mysigt :)
Men jag tycker ändå de är en bit att åka..
Sen åkte vi till stallet, ( obeservera att klockan var efter 21) och så bestämde vi oss för att flytta hästarna, till bete på sunningen. Var så stolt över Garbo när hon nästan med en gång trippa in i transporten :)
Så körde vi henne först och lämna av hon i hagen och efter det så hämtade vi Eya, som lika så hon gick snällt in i transporten :)
Dom var glada att se varandra igen iafl, och som dom sprang dom fick aldrig nog Garbo har jag aldrig sett sån förut ;) Var lite kul :)
Runt halv tolv var jag hemma i natt, och jag var så trött i kroppen så jag vet inte vad, och idag var jag seg må jag säga, ett under att jag sitter här och inte ligger i sängen! Men först väckte Marcus mig strax innan sju och sen kom mamma in vid halv åtta :) Så nu är jag vaken och ätit frukost, lite mascara fick jag på mig också :)
Solig dag verkar de bli, ha de gott alla ni som är lediga, inte avundsjuk alls, nej nej! :)
Men imrn får jag åka till älsk, så jag härdar ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0