....

Vet att ni saknar't, så här kommer det. Jag har tänkt till, ordentligt!


Hur långt ska man gå? Om man enligt sig själv tycker att man vart med om lite väl för mycket, fått ta lite väl mycket skit. Hur långt ska man gå? Om åren bara går? Men saker och ting bara snurrar runt i huvudet på en? Om och om och om igen... Ska man släppa det? Eller ska man dra upp ngt som kanske hände för flera år sen? För det ligger ju ändå och gror. Och har personen/personerna gjort något fel, ett stort fel, mycket fel. Då borde dom ju veta om det, dom borde få höra det. Eller hur`?  Så dom verkligen kan få känna dåligt samvete för ngt som fortfarande ligger och gror hos mig...

Men samtidigt? ÄR det värt det? Nu är det lugnt, inget krig, allt är lugnt. Borde jag?
Ska man ta tjuren i hornet med andra ord? Välja den svåra vägen?


Så min fråga till er, Vad skulle ni gjort?
Skulle ni bita i det sura äpplet och konfrontera och bokstavligt talat kasta lite skit?
För något som kanke inte är jätte aktuellt just nu, men ändå ligger där i baktankarna hela tiden, verkligen hela tiden... ?

Kommentarer
Postat av: sandra

vad gör du i detta skitväder ? :D

2010-07-29 @ 18:54:46
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta tag i det!! alltid mycket skönare efteråt...



men du, naturdiet shake är det sämsta man kan välja. ät riktig mat istället, det är effektivast!!

2010-07-29 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0