:)

Nu har jag nyss kört ner Marcus till tåget, den sötingen kom ända från Brastad igår kväll för att hämta mig & tjejorna på fallens i trollhättan, visst har jag en snäll pojkvän? ;) Nu skulle han åka hem och greja och ja ska iväg och jobba sen. Blir att sova borta i natt, och i morgon ska jag hem igen för att....? Umgås med Marcus, förvånade? Tror inte det va :P Men på Torsdag firar vi fem månader, tycker det har gått så himlans fort det här, & ändå känner jag honom så himla väl :) Men vi sover ju nästan varje natt med varandra, umgås ju så mycket så då blire la så ;)

Tack förresten ija, josse & malin för en super nice kväll igår :D Det var riktigt kul :) Nu blire storstädning av huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0