Älskar dig fyra varv runt jorden & tillbaka!


Du är faktiskt inte värd det, nej inte alls... Kändes som att jag gav upp för längesen, men jag märker nu, att det verkligen är nu jag ger upp. Du är falsk, nästan genomrutten. Så trött och irriterad på dig.

Ibland undrar man ju hur folk tänker? Eller tänker dom inte alls. Nej tydligen gör dom inte det. Usch arg och frustrerad. Tur att det finns äkta vara också.

Som Josefine till exempel? Hon är ju guld. Rätt igenom min ögonsten. Hon är nog den jag vet att även om jag skulle flytta till andra sidan jorden så skulle hon vara en vän som inte försvann. Hon är sån person som jag aldrig släpper. En som jag vet fortfarande är min bästa vän om tio, tjugo trettio år. Spelar ingen roll om vi hörs av dagligen. Vi kan ända prata om precis vad som helst, allt mellan himmel och jord. Eller ska jag kanske säga himmel och måne? haha... Nej min Jossposs släpper jag som sagt aldrig, du är för värdefull för det, älskar dig. <3


På jobbet just nu i skrivande stund, det är helt dött här. Haft fyra kunder ungefär.. Men passar på och njuter för ute ös regnar det, och det betyder att alla strandälskare kommer bestämma sig för att shoppa idag istället. Kul, känner för lite tempo idag. Men just nu vill jag bara till goodtown och träffa Marcus & längtar tills imorgon, ska verkligen bli så kul att parta loss lite med Josefine och Ija, ser verkligen fram emot det :)

Önskar mig förresten ett ordentligt åskväder, så denna extrema kvavhet kan försvinna! Usch & fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0