tisdag?

Okej!
Nu börjar jag på riktigt! Ska verkligen bli grym på att blogga :)

Toppen humör? - neej!
Haft en helt rätt och ner dålig dag..
Tur att jag kom hem, mamma gör mig iafl alltid glad :)

Så himla rörigt mitt liv just nu.
Ni som har tid och lust får gärna läsa,

Som ni säkert vet går jag sista året på gymnasiet, och detta innebär att det är slut snart på den tiden, ja jag vet att de är snart februari och vi går ut i juni! Men för mig är detta ingen lång tid.

Jag vill bli polis, vilket innebär att jag måste plugga historia A, har jag gjort de? - nej.
Polishögskolan var ligger den? - Solna, växsjö och umeå.. Går på distans också.. Vill jag flytta? - kanske
Man måste dock fylla 20 det året man söker in.. Jag blir 19 till sommarn, detta ger mig iofs tid till att ta nån termin på komvux..
Sen var de ju de där med jobb och hästen.. Dyrt med häst, tror jag tappar intresset snart. Flyttar Sandra gör jag nog det iafl... Men det är segt nu med häst.. Jag skulle betrakta mig nästan rik om jag inte hade Garbo. Vill ha ett riktigt jobb också. Arbetsförmedling i veckan, det ska jag! Har iafl registrerat mig på deras hemsida, bara de är ju ett + . Men ändå, inser att klivet in i "vuxenlivet" närmar sig med storm steg. & ja det låter nog töntigt, men jag är inte redo för det. Vill vara liten igen, då mitt absoluta största problem va att jag var dålig på att måla naglarna. -.-

( Sen om jag flyttar när jag börjar plugga, måste jag ändå göra mig av med Garbo )

Ett riktigt gnälligt inlägg. Men det är gott att skriva av sig!
Imorgon ska jag till studievägledaren på högskolan.. Hoppas dom kan hjälpa mig!
Känns som de underbara studentlivet leder mot sitt slut och att verkligheten är påväg ikapp en!

Ska aldrig mer klaga på läxor och prov!

Skriver mer sen, ska ta en smootie nu och prata med mammi och pappi, dom kan verkligen muntra upp!
Vill passa på att berömma min söta kusin Sophie också, för hon hjälper mig med mina kämpiga livet efter studenten frågor! Love you <3




Om jag säljer Garbo, har jag misslyckas då? - vet inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0