Onsdag

Då var det onsdag då, dagarna rusar förbi!
Igår var en väldigt intressant dag. Började ju med Psykologi i skolan, var smått segt men jag fick iafl gå tidigare :) Det var skönt! Sen började jag inte förrän klockan ett, så jag åkte hem och åt lunch, och nej jag var inte ensam :) Väl tillbaka i skolan träffade jag Kajsa, och vi hade en seg svenska lektion och sedan gympa, på gympan hade vi friskis och svettis, gud så enormt roligt! En timme bara svischa förbi! Det var ju jobbigt, men super kul verkligen! :)

Sen åkte jag och städa pappas jobb, det var ju dock ett tag sen (A) Och efter det åkte jag till stallet, hade NH träning för Jessica, det var jätte intressant och lärorikt, lärde mkig hu rmkt som helst, Garbo har ju nada respekt för människor.. Har ju vetat om det, men lite svårt att inse det "/ Men nu j*vlar ska vi komma igång!
Idag ska jag och sandra åka pulka bakom henne, wiiie!

Men ska också en sväng till arbetsförmedlingen och lite annat :) Fick sms sent igår att vi var lediga idag, så nu har jag sovit i tolv timmar, gissa om det var skönt?

Förresten har dessutom bokat in mig på högskoleprovet, kmr kanske inte gå så jätte bra, men jag menar försöka duger ju alltid :)
Har bokat tid för tatuering också, nervös! Mamma och pappa tyckte inte om det, men det är ju min kropp så :)

x, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0