mysig dag!

Hoppas er dag vart lika bra som min :)
Började dock med att jag fick yra runt i stan med min bil, letandes en fungerande bankomat.. Sen när de problem var löst, någonstans där jag kunde växla.. Detta var inte de enklaste i snökaoset :(
Men de löste sig! :)

Efter det följdes dagen av tråkiga lektioner, men jag blev räddad! Kände plötsligt hur febern steg, och vilken frossa jag hade, så det var okej att gå (a)

Drog med mig Kajsa till studievägledningen istället. Där jag fick info om hur jag skulle gå vidare med min utbildning efter gymnasiet.. Det var spännande och roligt! Känns som en stor sten har lättat ifrån mig!

Skriver mer sen


Bilden är ifrån fredags

Kommentarer
Postat av: amanda

hej moa:) träffas snart ? <3

2010-01-27 @ 19:35:04
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Moa :) Fin blogg du har!! Såg att du skulle plugga vidare, vad ska du gå? ska också fortsätta och är lite nyfiken (A) Hoppas allt är bra annars! <3

2010-01-28 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0