home sweet home


Mig på nyår, släppte upp en rislampa, klänning från H&M 199:-

Då var man tillbaka i vardagen igen då, känns rätt gott!
Vad härligt att gosa in näsan i min katts mage, så mjukt! thihi..
Garbo blev också glad när hon såg mig, hon tog iafl några steg emot mig, hehe..
Nej men hon har nog allt saknat sin mammsi, får väl hoppas det iafl. Hon har  tydligen lekt
rövare när jag var borta i alla fall, sprungit genom staketet flera ggr, säkert protest för att jag inte vad där och pussa på henne :)

Thailand då, thailand var helt underbart! Längtar tillbaka.. Förresten, hatar flygturerna hem, man blir så uttorkad att all brun färg försvinner ju mrfm..
Kommer lite bilder förhoppningsvis under dagen. Få se hur mkt krafter jag har (A)

Hoppas iafl på pulka åkning bakom Garbo med Sandra idag!
På tal om Sandra, den jävlen hade fryst in en dö mus! I en hink! Som hon sträckte fram till mig, jag trodde jag skulle dö! Saknat dig med Sandra!

XXXX, M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0