God natt?!

Ja, efter mycket kaffe förut resulterade ju det i att jag blev - klarvaken, om inte superpigg!
Utnyttjade inte tillfället till att plugga tyvärr, utan gjorde en rejäl storstädning, eller ah så mycket städning att man kan se golvet iafl :) Dammsuga får jag göra imrn, vill inte väcka mamma.. Iofs har hon inte vaknat av dunk dunk musiken, och inte när telefonen ringde.. Stackars mamma var så trött! Hon körde pappa till tåget klockan fem i morse typ.. Hon trodde hon va ledig, men ack så fel hon hade! Hon började jobba halv sju...

Då har man sovmorgon imrn då, härligt! Dock bara till tjugo i tio, men allt är uppskattat, speciellt en kväll som denna då jag inte kan sova.. Känns som mitt på dagen.. Kan nog inte bara skylla de på kaffet, har så mkt som snurrar runt i huvudet..

Jag är super kluven inför i morgon.
Slutar ju tidigt så antagligen ska jag och Sandra åka och köpa hösilage, men inte säkert.. Och kvällen spenderas ju framför telefon väntandes på telefonsamtal.. Är fylletaxi åt mammsi och hennes vännina. Ska väl hitt apå ngt mer än att bara sitta och glo framför telefonen, men vad har jag inte bestämt mig för än. Har starka funderingar på att rensa ur min garderob, dra ut hela skiten och sortera och ändra om :) Tkr om att ändra om :D

Ni som inte sett mitt rum, här är lite bilder :)
Sov gott!

  
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-29 @ 07:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0