dan före D day

Japp, idag har jag ta mig fan vart duktig! Har varit och släppt ut hästarna! Förstår ni hur tidigt jag måste gå upp då?  Mycket tidigt! Allt gick bra, förutom att jag höll på att glömma en häst.. mrfm.. Det var faktiskt inte alls meningen.. Jag släppte ut dom som går i första hagen, så räkna jag, en,två,tre,fyra.. upprepade det ngr ggr, sen hmm j*vlar jag den femte också! (Finns folk i stallet som läser min blogg, så nämner inga namn) Detta resulterade i att jag fick springa in igen och släppa ut den femte, som helt plötsligt tyckte det var hur läskigt som helst att gå ut samma väg hon/han (A) gjort ett tag nu, så hon/han sprang in igen, jipppieee! Var jag glad, NEJ?!?! Men till sist så gick häst j*veln ut iafl :) Tog en halv timme i stallet, lika länge som det gör när jag går ner med dom + hö till sommarhagen.. Det är oacceptabelt! Dåligt moa, grymt dåligt!

Igår var ju trevligt! Först spenderades den med sandra, var ju som vanligt extremt kul.. Vi höll dock på att inte kunna göra det vi planerat, för nyckeln till sadelkammaren, låg konstigt nog i sadelkammaren.. YEY! Mia kom självklart till vår räddningm efter mycket om och men..

Så vi åkte pulka bakom garbo, det var.. hmm vad ska jag säga, det var.. GRYMT SJUKT ROLIGT! Själva grejen va väl inte så speciell, utan mest att garbo älskade det!
Efter det äventyret blev det mc, usch vad äckligt! Aldrig igen sådär mitt på veckan!

Efter det åkte jag hem, och sen vidare och det ska vi inte prata mer om här.. Snart ska jag till skolan, och träffa cic é piss och kaj é baj & prata om morgon dagen, wohooooo!
Kolla förresten in Kajsas och hennes kompis blogg http://so-busted.blogspot.com/




Dagens,
svarta tights - indiska
vitt linne - gina
vinröd kofta - gina

Kommentarer
Postat av: chris

finfin bild där du :D roligt att du uppdaterar så mycket :D

2010-01-21 @ 10:18:55
URL: http://chrillelillne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0