dagens




jeans- gina tricot, linne - thailand, kofta - jc


Gillar min söta hårfärg, är mycket av min egna färg. Mycket solblekt också. Men jag tycker själv att jag passar bäst i mörkt brunt, så på fredag nästa vecka blir jag "mig själv igen"

Nu sitter jag här och väntar på att skolan ska börja, ganksa segt? Men var så pigg i morse, så kunde inte ligga kvar i sängen. Än har jag inte börjat tänka på allt jobbigt som ligger framför mig, så är på bra humör ännu :)

Mamma berätta att igår när hon kom hem, så satt de tre gillar på vårt berg och spela gitarr och drack öl, solen lyste och de såg jätte mysigt ut tydligen.. Men mamma skrämde bort dom.. Stackarna.. Har inte riktig förstått de där med att bo i stan.. Man kan inte sprinag runt naken på rummet, knappt i trosor och bh, om parsiennerna är urrdragna.. Går ju förbi folk hela tiden.. Det var annat när man va liten och bodde på landet, då kunde man till och med hoppa studdsmatta naken :O

Ha en bra dag, Ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

de klart att jag kan göra , skicka bilder nån da så fixar jag de:)

2010-01-29 @ 18:03:16
URL: http://aamandaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0