bad day

Börjar väl att tacka min söta sandra, som tog hand om garbo idag! Tack Sandra!
Man kan inte säga att jag vart "fyllesjuk" måste vart ngt annat.. Haft feber och mag ont hela dagen..
Är väl inte direkt bättre nu heller, men intalar mig det. Ska ju jobba imrn!

Dagen har vart lugn, och jag har mest äcklats åt mitt smutsiga rum, och förresten va fan vann Hans Robinson för? Åååh, så fail!

Har längtat efter att blogga, men har dock inte så mkt att skriva, konstigt?
Händelserik vecka framför mig iafl, eller slutet lär blir kul :) Berättar mer om de när de närmar sig.
Kan ju ge en ledtråd att på fredag kommer det exlusiva bilder på bloggen! ;)

Nu ska jag krypa ner i min super duper sköna säng, ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0