and so on..

Grymt dåligt med besökare på bloggen idag, vart har ni tagit vägen? :(

Passat min änglar idag, åh dom är så goa :) Köpte med mig lite kläder till dom i thailand, och allt passa perfekt :)
Blir att åka dit på tisdag också :) Mys!

Nu har jag nyss kommit hem från stallet, köpt det där j*vla hösilaget, är grymt trött på allt som har med hästar att göra nu.. Men de går ju i svackor. Blir ju bättre när vi har dom på sommarbete (A) Vi ska släppa dom rätt tidigt, så i slutet på mars håller vi tummarna på att vädret blir bättre! Ska ju vara nån diggelo grejs vid vårt stall i sommar.. Så vi måste ha dom i den hagen allra längst bort, och där är det grymt mkt mat, den är enorm också. Så släpper dom tidigt så de inte blir för mkt för fång hästarna :)

Nu måste jag städa mitt rum, nej egentligen måste jag plugga, men jag kan inte plugga när det ser ut som jag vet inte vad här inne.. Blä! Pappa hade köpt semla också, jag vill ha, men ändå inte! Åh dumma honom, vet att jag kmr ta den där semlan sen iafl!

Nu är det inte långt till torsdag, ååh vad spännande! :) Bilder kmr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0