wierd

Haft super ont i halsen hela dagen, men  nu sitter jag och lyssnar på musik, och då måste jag ju bara sjunga med. Och vet ni vad? Gör mindre ont när jag sjunger ^^ Knäppt!

Hade precis en "vild" diskusion med min kära mor, hehe.. Hon tkr jag ska sy upp en egen klänning och jag tkr jag ska köpa en färdig.. Suck.. Ja det blev fight, men jag började inte gråta och slänga igen alla dörrar, bra moa? :) Mamma slängde dock igen en dörr... Hahaha.. Stackars pappa han fatta nog ingenting, galna kvinnor i huset!

Nej förstår mamma vi har köpt tyg i thailand och maria har skissat en klänning, mamma har typ fixat mönster, men de ser inte ut som skissen riktigt.. Nej jag bara kände att jag ville ha den klänningen jag hittade i butiken, men de tkr mamma är puckat.. Ah, sluta med att jag sitter här på mitt rum med "dunk dunk" musik bara för att retas, har egentligen huvudvärk så de skriker om de ^^
Moget lr hur?

plugg plugg plugg, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0