vilken morgon!

Ja jag har försovit mig idag, inge vidare!
Vaknade klockan åtta, och det var ju inte direkt bra eftesom jag börjar halv nio..
Har inte ens märkt att alarmet ringt, kan va för att jag hade väldigt svårt att somna igår.. usch!
När jag väl kommit fram till vilken dag det var, och att jag var sen hoppa jag ur sängen och i några mys kläder och ropa hysteriskt på mamma.. Hade i vart hela världen om jag kommit försent till en lektion, men jag har psykologi första lektionen och för mig är de den roligaste och viktigaste lektionen på veckan..
Fick för mig att jag inte skulle hinna parkera med bilen, så mamma körde mig till skolan och jag satt stressad som jag vet inte vad med kaffe koppen i högsta hugg.. Jag var framme typ tjugo över åtta.. kul! Hade kanske hunnit borsta tänderna och ah ni vet tatt de lite lugnt.. Hade till och med kunnat köra själv också.. Mamma tyckte inte om min bil heller.. Den är ju dålig på vägen moa, det bara åker som den vill och bla bla bla.. Men de är ju inte mitt fel..

iafl gjorde klart psykologi frågorna vi skulle jobba med under lektionen och fick gå vid tio.. Blev väldigt glad över vad min lärare sa.

- Gunnila, får jag göra som vanligt och skriva in svaren på datorn och maila dom till dig?
- Aboslut moa, den metoden funkar jätte bra för dig, är alltid imponerad av dina texter, när jag läser dom så hör jag din röst, så det är som du berättar för mig medan jag läser, precis som Astrid Lindgren.
- VA?
- Ja, det är jätte positivt, det märks att de är du som skriver och att du verkligen har igenomtänka funderingar.

Tror ni jag gick med ett stort leende ifrån lektionen eller? :)

Nu sitter jag på pappas jobb, har städat.. Ganska kul  när man kommer igång, älskar pappas personal så trevliiga och roliga.. Nu väntar jag på att mammi ska hämta mig, vill inte gå i snökaoset, vi ska till blomsterlandet och handla en blomma till mormor, vi ska luncha med hon, MYS!

Sen har vi gympa i skolan, ska inte bli så kul idag, har fotboll...!
Men måste nog åka ut till stallet innan jag börjar, snöar ju och då blir lilla garbo blöt och kall!

Skaffa inte häst!





Vill ha sommar nu

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0