-.-

Jag måste bara få öppna käften, så nu skiter jag i allt jag tänkt att hålla tyst om.
Jag är trött så jävla trött på allt och alla!
Kan fan inte en enda jävla människa vara mänslig?!
Det är en överdrift jag vet, har underbara vänner som är toppen.

Men sen så finns de dom man egentligen bara önskar ett skott i pannan. Folk man stör sig på, retar sig på. Och vet ni vad det grundas inte på avundsjuka den här gången som folk ofta tror.

Som Kissie t ex hennes sätt att skriva hatar jag verkligen, hon är hånfull, (okej senaste inlägget hyllar hon sina läsare) Men ändå? Vad vinner folk på att vara otrevliga?

Jag säger inte att kissie förtjänar ett skott i pannan, jag tycker bara inte om hennes sätt att skriva. & på svar på frågan jag vet kmr komma, varför läser du de då? - gör jag knappt, händer att man svishar förbi den nån gång i bland, i brist på annant. Läser inte andra bloggar så mkt.

Nej, så vem förtjänar ett skott i pannan då? - Ja, egentligen gör ingen det. Säger inte att jag vill att nån ska dö, utan mer att ibland blir man så trött och irriterad på personer att man bara ÅH försvinn...

Men jag var ju en snäll flicka, så inte önskar jag livet ur någon..

Nej, haft tre ordentliga host attacker här nu, (Amanda Sörensen kmr du ihåg när jag var så sjuk? Lunginflammationen? Du sa att när vi blir stora så äre du som får köra bilen, eftersom jag svimmar jämt när jag skulle hosta, nu äre så igen, så du borde vara här och köra min bil nu? :) )

nej som sagt, haft ngr hostattacker här nu, så drar mig hemmifrån kan inte vara ensam när det blir så här, låter kanske töntigt, men det går verkligen inte. Får liksom ingen luft, & jag är faktiskt rädd om mitt liv :)

Vet inte vad de handla om högst upp i inlägget, jag var arg och irriterad, and for what? Vet inte...
Känner för att vara med Kajsa nu, ååh dumma dumma hosta...
Har typ ingen röst kvar heller.. Mysigt!!

Nu tänker jag skryta igen, ås ni som i nte tål det får titta bort,
fick vg på min idrotts uppgift! :) & vet ni vad hon sa till mig?
- jätte intressant att läsa, gillar ditt sätt att skriva!

Hahaha, andra gången nån säger de på jätte kort tid... Undra vad de är som är bra med mitt sätt att skriva då? :)
Skriver ju inte på samma sätt här på bloggen som jag gör i mina uppsatser, men ni måste ju också gilla hur jag skriver, för jag ligger alltid runt omkring hundra läsare...

Man kanske inte skulle bli polis? Kanske skulle bli författare istället? Eller nej! Var ju ett författar prov jag faila totalt på igår. Men man behöver inte göra om det om man inte ligger på ig i de andra grejerna vi gjort. Och de gör jag ju inte :)

Nu är psykologin slut också, tråkigt faktiskt! :( Lyckades så j'vla bra i det ämnet. Blir nog att läsa psykologi b på komvux, bara för att de var så intressant :)

Nu längtar jag efter sommarn, pratas om roadtrip nu, så kul kmr det bli :)

SÅ varsegod där fick ni ett långt och krångligt inlägg! :)

ciao



Är dom bra, lr är dom bra!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Känner för att vara med dig med :D Kom till skolan!!

2010-02-17 @ 10:10:19
Postat av: kajsa

Känner för att vara med dig med :D Kom till skolan!!

2010-02-17 @ 10:10:35
Postat av: Liten

SV:Nej det var ju inte den bästa jag sett direkt. ;D



Tackar, läst ngra inlägg och du e duktig på att skriva!

2010-02-17 @ 11:42:53
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/
Postat av: josse

dom är braaaaa!

2010-02-17 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0