urk..

Nu ska jag snart sova, men även fast jag lovat mig själv att låta bli så bara jag måste,
Va fan är det för fel på uddevalla? Vad är det med denna stad som gör att det kryllar med fjortisar? Dränka med brun utan sol, sönder blonderat hår, ni vet vilka dom är.. Samma sak men brunetter nu för tiden också. Finns folk i min ålder, (tänker inte nämna namn) som beter sig som jag  vet inte vad? Sönder sminka sig, dricka var och varannan dag.. Varesegod kör på bara, har ingetning med mig att göra "egentligen" men man kan inte låta bli att störa sig.. Som min kära vän Sandra sa för ett några månader sen. - dom går runt i kort korta kjolar och skyhöga skor, men dom kan inte ens gå i skorna, utan dom går med böjda knä...
Ni kanske undrar var jag fick detta ifrån nu då? Jo var inne på bdb, och jag skäms alltså. Har jag umgåtts med sånt folk? Tänker inte skriva för mycket för då räknar ni ut vad det handlar om. Men jag är helt enkelt trött på folk i min egen ålder + dom yngre som tror sig vara så jäävla mycket äldre. Usch och fy för fjortisar!

Det är min blogg, så jag får avreagara mig här, tack för det!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0