Sover inte!

Hann inte med att blogga imorse, men jag är vaken :)
Har varit och släppt ut hästarna och gjort i ordning för garbo :'*
Det var super mysigt!

Idag blire en lugn dag, sovit alldeles för lite, eller ah typ ingenting faktiskt. Men det stoppar inte mig ikväll, då det blir party! Och så att alla är medvetena om det, bara för att jag ska ha kul ikväll och festa loss, så betyder det inte att jag har pengar. Det är hemma fest, + att jag får skjuts både dit och hem. Så även en fattig student kan roa sig med sina söta vänner. Jag menar smink och kläder har jag redan, vännerna är där, musiken med. Så vad ska man med pengar till ? ;)


Ha en bra dag allesammans!
& då menar jag alla!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0