skolan..

Nu sitter jag i skolan, kajsa jag och cicci har gjort klart projekt arbete nu, WIIIIIIE! Känns grymt gott!
Har ont i magen, den jobbiga balen kommer på tal nu, biljetterna säljs ju på onsdag, och jag  vet inte vem jag skall gå med.. Har lite olika förfrågningar men hmm.. Det är inte lätt.
Har gjort ngt dumt idag också, köpt sallad på cactus, men kajsa betala (A) får ju betala tillbaka nån dag, men ändå :)

Idag är det plugga som gäller ! Och stallet då, ska faktiskt rida hade jag tänkt mig, får se om sandra är på, roligare om man är två :) Ingen som vill åka pulka förresten? Bakom Garbo då :) ?

Hatar att det är psykologi sista lektionen, den kan man inte smita undan, tyvärr! Viktigt att gå på dom, vi får ju inga prov eller så i de, utan mest bara uppgifter som vi gör på lektionstid.

I Helgen kmr  ny design förhoppningsvis, läst att http://aamandaajohansson.blogg.se/ inte är hemma i helgen, men får fjäska med henne så kanske hon kan fixa de på söndag :) Eller så får jag försöka själv, så vårt är det inte, men jag är så dålig på idéer. Amanda är grymt på sånt.. Headern  vet jag typ hur den ska se ut, men färger? Va ska jag ha för färger? Tröttnat på svart och vitt nu.

Vad ska jag ha för färger på bloggen?

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0