roligt?

snö kaos, kul? - nej

är grymt trött på snön nu, har vart och passat sötnosarna i lj-e ikväll och det var väl inte super kul att köra hem, men jag och några andr abilister körde sakta men säkert på vägen, var ganska kul efter ett tag när man kunde slappna av.. Har nog aldrig sett så mkt snö i hela mitt liv. Helt sjukt!
Men jag kom faktiskt fram nästan iafl.. Vågade inte köra up pför dom sista backarna, så ringde pappi (A) Så han fick köra sista biten ifrån coop typ, och vet ni va? Han kom inte heller upp för back jävlen! Så imorgon får pappa ha min bil :( Min bil blockerar ju liksom hans, och hans sitter nog fast i all snö nu.. Men jag skulle ändå gått till skolan imorgon.

Var en tant som vinkade på mig förut när jag körde hem efter skolan, så jag vevade ner rutan, visste vad de var hon skrek åt mig.. - det är enkelriktat här
Men så fort jag sa att jag bor där uppe så blev hon typ skrämd och bara rusa vidare.. Hann knappt förklara mig..

Imorgon släpps balbiljetterna, och ah.. Det lär vara kaos!!! Men jag kan i alla fall gå till skolan :) Lär nog ta typ en halv timme med all denna snön! Och skolan öppnar sju, hmm får nog gå rätt tidigt imrn.. attans!

Nu är det strax Paradise Hotel, jag kan knappt vänta!


En härlig bild ifrån härliga thailand, vill tillbaka nu!


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0