ooooone night staaaand!

Halloj :D

Kom nyss hem ifrån stan, har först varit och fikat och strosat runt på stan med amandajohansson, mys!
La mina sista pengar på en ny piercing, aj aj moa inte bra! Men var ju tvungen att ha ngt fint till sommarn, lr hur? :)

Sen har jag varit på Rockkarusellen lr va de nu hette, kollade på a vain season, :)
Är ju kanske inte dirket min musiksmak, men antingen har jag blivit hjärntvättad lr så har de hänt ngt med mig, för jag diggade faktiskt lite (a) Inte sådär med huvudet som dom andra gör, haha.. Men ni förstår? :) Tycker ni ska lyssna på dom, http://www.myspace.com/avainseason One night stand är lätt bäst :) Enligt mig då. Hmm... Trummisen är ju väldigt söt också :)

Imorgon ska jag bjuda in mig själv på lunch hos mormor, fast mamma tyckte att jag inte kunde det.. Brukar käka med farmor på tisdagar, men hon hade inte tid för lilla mig imorgon, och har ca 3 timmar mellan två lektioner så jag får ju göra något :) Så tänkte åka ner och städa hos pappa, sen åka och köpa tulpaner till mormor och äta lunch :) bra va?

jag älskar min nya hårfärg, så de så!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0