ny vecka

Ny vecka, bara att köra på! Den började ju mindre bra.. Kom inte iväg med bilen imorse på grund av den där jävla snön! Så Jessica fick ta utsläppet, tack snälla söta Jessica!

Nu ska jag strax till skolan, får ju gå idag.. Hoppas pappa hinner få loss bilen tills i eftermiddag. Känner inte för att gå till rotan direkt..  :P

Jag är fortfarande typ i koma, inget kaffe än :) Känner mig mycket bättre i dag, men i natt har jag haft feber så de skriker om det. Om de inte vore för de där j*vla svenska provet vi snart ska ha, så hade jag inte gått till skolan..

Har jag berättat att resan till Turkiet i maj är bokad? :) Det är den! 1 maj sticker vi utomlands, härligt! Hoppas på att vara gyllenbruna till studenten!


Sitter i morgonrocken, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0