nudu :)

idag är en bra dag :)
Jag skulle ju gå till skolan, men de var jävligt kallt, + att klockan bara sprang iväg, så ja! Jag tog bilen.. Men håll på att sluta dåligt, dom gräver och grejsar nära min gata, så när jag skulle passera där höll jag på att få en häng grejs i bilen, hahaha.. Och de var inte mitt fel, jag stod still och väntade på att dom skulle backa undan :) Men de gick bra, sen höll jag på att inte komma där ifrån, men det gick till slut!

Sen när jag väl kom till skolan valde jag parkeringen en bit bort, för den är gratis... Tror ni det fanns ngr platser kvar lr? nej.. Så åkte iväg till betal parkeringen, tänkte hoppas hoppas! Hade nämligen bara 50 öringar.. Och jag hade tur, kom en dam som kunde växla med mig :)
Så hade jag min svenska lektion, satt och fläta Kajsas hår, bra lektion! Sen gick vi ner och gjorde klart min tatuering :) De tog seriöst inte ens en minut x) Sen gick vi och åt fettis mat, mmmmm!

Efter de drog jag mig till stallet, grejade lite där, och sen gjorde jag nått som jag inte gjort på länge.. Jag åkte till torp, ensam! Det är ngt jag verkligen älskar, speciellt mitt på dan sådär, för då är de nästan tomt i affärerna. Bara gå runt i sin egen takt och kolla liksom.. Finns tillfällen då jag bara måste ha ngn med mig, men idag var en sådär dag då det var grymt skönt att vara ensam.. Blev ett linné i jätte härlig färg, och en kofta :)

Har tänkt en massa idag, kommit fram till grymt mycket smarta saker faktiskt :)

Ps, höll på att köra på en bil idag (A) men som tur va så var det ett par unga killar och dom bara skrattade. hehe :)

duschen nästa...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0