me like

Oj, idag är jag nervös!
Tror jag ska gå sönder snart, spyr gör jag iafl! Nu är det ca 7 timmar kvar, puuuuh!


Nu sitter jag och äter frukost, mmm! Blev knäckemacka med ost och gurka, yummi! Slutat äta mjukbröd, hört att det är bra :)

Nu på morgonen bär det av till trollhättan, ska kolla högskola oså med dom andra hp treorna. Men jag har ju redan min framtid fixat ;D
Lite sur på mamma, min bil står ju i garaget för att att tin aupp typ, pappa gjorde ju den fin igår :) Så då var tanken att jag skulle ha mammas läckra saaaaaab idag! Men tror ni hon har gått till jobbet? ja, och tror ni hon har nyckeln på sig, ja! Kul kul!

Allt har gått lite halv bra idag, vakna av att min dörr stod öppen, ( pappa som vart och stängt av tvn inatt) Men han kan ju stänga dörren! Så nu vaknade jag typ en halv timme för tidigt av mamma som dricker kaffe och läser tidningen, blev lite frustrerad så gick upp och smällde igen dörren.. hehe.. Ja lite häftigt morgon humör kanske (a)

Sen när jag väl kom upp ur sängen märker jag hur j*vla ont jag har i foten, aj aj aj!
Sminkningen gick  ju också sådär, ögonen bara rann? Kul!

Men håret lydde mig iafl :) Det är jag jätte nöjd med härligt!
Jo glömde sägfa spillde kaffe över typ hela mig också, kul att välja om kläder..

Negativa moa är i farten, men det är bara för att jag är så nervös! Fundersam på hur det går till att frukosten går ner i magen? Känns som tivili där nere :)






Kolla bloggen ikväll, exlusiva bilder!
ciao

Kommentarer
Postat av: louise m :)

fin du är i håret! :D <3

2010-02-04 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0